Fellebbezés és panaszkezelés

A Magyar Hegesztéstechnikai és Anyagvizsgálati Egyesülés (MHtE) számára fontos az ügyfelei véleménye, visszajelzése, valamint a fellebbezési és a panaszkezelési igényeinek kielégítése.

A szolgáltatások ügyfélelvárásnak mind jobban megfelelő fejlesztése kiemelt jelentőségű számunkra.

CÉL

Az MHtE célja ügyfelei elégedettségének és bizalmának fenntartása, növelése.

FOGALMAK

Panasz: az MHtE által nyújtott szolgáltatással, illetve tevékenységével, avagy mulasztásával kapcsolatos minden olyan egyedi kérelem vagy bejelentés, amelyben az ügyfél kifogást tesz.

Fellebbezés: az MHtE által hozott döntés felülvizsgálati kérelme, helyes megfontolás hiba, tévedés orvoslásának kérése.

A FELLEBBEZÉS- PANASZKEZELÉS MENETE

Az MHtE ügyfelei panaszait vagy fellebbezéseit pártatlanul és teljeskörűen vizsgálja ki.

A panaszok és fellebbezések hatékony kezelésének szabályait az MHtE szabályzatban rögzítette, amely innen letölthető.

PANASZ VAGY FELLEBBEZÉS KÖZLÉSE

Panasz vagy fellebbezés tehető: személyesen, vagy postai úton:

Magyar Hegesztéstechnikai és Anyagvizsgálati Egyesülés

Cím: 1149 Budapest, Mogyoródi út 32. IV. emelet