Fellebbezés és panaszkezelés
A Magyar Hegesztéstechnikai és Anyagvizsgálati Egyesülés (MHtE) számára fontos az ügyfelei véleménye, visszajelzése, valamint a fellebbezési és a panaszkezelési igényeinek kielégítése.
A szolgáltatások ügyfélelvárásnak mind jobban megfelelő fejlesztése kiemelt jelentőségű számunkra.
CÉL
Az MHtE célja ügyfelei elégedettségének és bizalmának fenntartása, növelése.
FOGALMAK
Panasz: az MHtE által nyújtott szolgáltatással, illetve tevékenységével, avagy mulasztásával kapcsolatos minden olyan egyedi kérelem vagy bejelentés, amelyben az ügyfél kifogást tesz.
Fellebbezés: az MHtE által hozott döntés felülvizsgálati kérelme, helyes megfontolás hiba, tévedés orvoslásának kérése.
A FELLEBBEZÉS- PANASZKEZELÉS MENETE
Az MHtE ügyfelei panaszait vagy fellebbezéseit pártatlanul és teljeskörűen vizsgálja ki.
A panaszok és fellebbezések hatékony kezelésének szabályait az MHtE szabályzatban rögzítette, amely innen letölthető.
PANASZ VAGY FELLEBBEZÉS KÖZLÉSE
Panasz vagy fellebbezés tehető: személyesen, vagy postai úton:
Magyar Hegesztéstechnikai és Anyagvizsgálati Egyesülés
Cím: 1149 Budapest, Mogyoródi út 32. IV. emelet
Letölthető dokumentumok: